شنبه 6 مرداد 1403

✅پیام تقدیر و تشکر رییس شورای اسلامی شهر گتاب
از حجت الاسلام والمسلمین پوررمضان امام جمعه محترم بخش گتاب؛

🔸«نماز جمعه یک قرارگاه اعتقادی، بصیرتی، فرهنگی و سیاسی است که فرمانده قرارگاه ، شخص امام جمعه هست.» از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار ائمه جمعه.

🔹اینجانب به رسم ادب و وظیفه بر خود واجب میدانم به نمایندگی از مجموعه مدیریت شهری و به نمایندگی از مردم فهیم شهر گتاب از تلاش ها، پیگیری ها و اقدامات ارزشمند جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا پوررمضان دامت توفیقاته که حقاً با پیوست مردمی انجام میدهند و موجبات تحولات محسوس و ملموسی در فضای فرهنگی و اعتقادی را فراهم نموده، تقدیر و تشکر نمایم.

🔸یقینا از نکات برجسته سبک و شیوه عمل ایشان رعایت نظم در امور، ساده زیستی، بی تکلف بودن، اصلاح فرهنگ و توجه ویژه به جوانان در مدارس هست که میتوان آن را بعنوان مصداق امام جمعه تراز انقلاب اسلامی برشمرد.

🔹آنجا که رهبر فرزانه ایران اسلامی میفرماید:«… امام‌جمعه در روز جمعه مردم را امر به تقوا میکند با گفتار خود، اما در روز شنبه و یکشنبه و دوشنبه و سه‌شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه مردم را امر به تقوا کند با رفتار خود؛ وَ اِلّا اگر ما روز جمعه دعوت به تقوا کردیم امّا روز شنبه یک عملی از ما سر زد که این با تقوا سازگار نیست، این اصلاً بکلّی باطل میکند؛»

🔸امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) روز به روز بر توفیقات حضرتعالی افزون گردد.

✍با تقدیم سپاس و احترام
مصطفی ملازاده جلودار
رییس شورای شهر گتاب

🔻روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گتاب 🔺

@shahregatab
https://eitaa.com/gatabshahrdari؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *